Hyvää huomenta !!

eka kupillinen kahvia juotu nipakko oli teille tulla hiukan raapustelee jtn jännää... hmm... olette varmaan kyllästyneet lukee ihaniapäivityksiäni mut toisaalta miks valittaisin jos ei oo mitään valitettavaa.. tai no joo ois paljonkin mut tiedän et tätä blogia lukee ihmisiä joiden EI tarvi tietää aivan kaikkea.... mut joo... tässä viikon sisään oon taas huomannu kui helvetist mulla onkaan ihmisiä elämässäni... Yhdestä ihmisestä on tullu mulle tosi nopeassa ajassa tosi tärkee... vaikka eihän siinä oo järkee mut ei kaikessa pidä ollakkaan... ton ihmisen kanssa pystytään puhuu aivan kaikesta.. joka on musta outoa... ei oo aikoihin ollu tämmöst fiilistä kenenkään toisen naispuolisen ihmisen kanssa mutta ton kanssa on... tietää tuo etten miekää oo täydellinen mut ei min tarvi hänelle muuta esittääkään... hmm... mitäs muuta... Pöpölle sain tällee 12v jälkeen sanottua muutamia asioita ääneen mitä oon kyl yksinäni miettin mut nyt sain ne sanottua vihdoinkin hänellekin... koska ei hänkään oo ajatusten lukija... mitäs muuta... hmm... peikko kasvaa ja kehittyy.... ens kuussa alkais aikamoinen seikkailu mut siitä kerron teille jossain kohtaa enemmän jos koen sen tarpeelliseksi.... mitäkhää muuta mulla oli mielessä... tyätyy käydä lunttaas lapusta.... eli oottakaas hetki.....  noin... eli tuota.... min runo tosiaan pääs tosi elämää lehteen ja silt annalt (sielt toimituksesta) tuli viestiä et haluisinko yrittää kirjottaa pidemmän tekstin... saa nähä... ei oo oikein moisia aiheita mist kirjoittaisin PITKIÄ tekstei.... o ehkäpä viel joskus...  Ens kuulle on taas kaikenlaista kivaa ohjelmaa ja sit ois Pöpön synttärit... saa nähä mitä sille keksin lahjaks vai keksinkö mitään :D mut joo... ei mulla tällä kertaa muuta ollutkaan... nyt lähen takas tonne keittiöön miettii päivän ohjelmaa.. onneks on jo keskiviikko... perjantaina sit vedän pitkäst aikaa sellasen kännin et tanner tömisee ja aitaa kaatuu... :D <3 <3 <3