Mietin tässä oikeammin sitä et miks oon siskoni avokin mielestä niin paha vaikka en hänelle oo mitn pahaa tehnytkää mut

toisaalta en mie voi kaikkia miellyttää enkä haluisikaan. En todellakaan ja toisaalta mie en hyväksy sitä todellakaan että häb tempailee sysseäni turpaan aina silloin kun huvittaa, että toisaalta parempi varmaan ettei ollakkaan tekemisissä. Toisaalta harmittaahan se vähäsen etten voi nähä siskoani aina silloin kun haluan koska hän on minulle kuitenkin tärkeä. Idolini ollut pienestä asti. Halusin aina olla siskoni kaltainen teki mitä tahansa. Noh aikuisiahan tässä molemmat ollaan. Ja siis oon itsekkin elän suhteessa jossa on väkivaltaa mutta olen kyllä onnellinen jos siskoni on enkä heidän asioihin puutu. Minulle on tärkeintä nähdä siskoni hymyilevän onnellisena ja jos sitruuna tekee hänet onnelliseksi nin ehkä se on niin. Ja riitoihinhan tarvitaan aina kaksi. Yksin on vaikea riidellä. Ei siitä tule mitn muuta ku hullun maine. Mutta nyt taidan mennä käymään vessassa ja sitten kömpiä tekee jtn muuta järkevämpää... Saatan ehkä illalla kirjoitella teille lisää....