Minust olis tosi kiva tietää kuka vittu yrittää sotkee mun ja siskoni elämää jauhamal moista paskaa...? Vittu kaverit on toissijainen juttu mut sisko on mulle ollu aina yks tärkeimmist ja kerrankin ku meil alkaa menee hyvin nii joku sekottaa ja pahast kuvioit..? *syvä huokaus*  Vittu tarvetta oo ikinä enää tehdä mitn petostyylist ja nyt kotkas levii huhu et oltais "kaverin" nimis tehty moista sontaa...? Vittu itku meinaa tulla... kerrankin ku yritän kunnol saada elämääni kuntoon niin kaikki vaan jauhaa/uskoo moista paskaa jopa oma äiti kääntyy vastaan.. Mie vittu haluun elämäni kuntoon ja koko aika tulee vaan kuraa niskaan ja pahasti.. Itku täs vaan tulee ku tuntuu taas hölmölle... plus et täl hetkel on olo kaikist syytelyist jne takia et voisin vetää ranteet auki ja vaan nappei naamaan.. Kukaa tuskin jäis kaipaa koska kaikki mieluummin uskoo jotain paskaa jauhavaa jne eukkoa ku mua joka tosissaan tajus ettei petokset kannata... mut ei siinä kyl toi asia selviää mut en vaan jaksais noit syytöksii... *huokaus* Joo ihmiset uskoo et mie jaksan tehdä noit petoksii edelleen mut en mie tee... mie en tosissani halua linnaan enää ikinä... kerrankin haluisin elää elämääni onnellisena mut onks sekin liikaa vaadittu? Vittu hullukshan täs tulee ku miettii ja ahdistuu noist syytöksist mitä satelee joka puolelt... vittu mie oon tehnyt kaiken et mun kavereil ja perheel olis hyvä olla mut en mie jaksa koko aika typeriä syytöksiä.. äitikin on onnellinen Ku hennal on mika ja villel heidi ei sitä kiinnosta vittuakaan mun tunteet ja mun ajatukset... tuntuu et oon taas ihan yksin täs saatanan maailmas ja sit ku yritän puolustautua niin saan enemmän paskaa niskaani... *itkutus* Miul on ikävä isää joka sentään puolusti meit kaikkia eikä vaan tiettyjä meist... onhan se hyvä yrittää elämäs eteenpäin ku kaikki vaan torjuu ja syyttelee... :( Mie en jaksa enää... vittu.... Ehkä mie sit alan taas tekee petoksii jos se on muiden mielipide etten muuhun pysty... Mie oon elän maaliskuusta alkaen rehellist elämää ja nyt saan paskaa niskaani oikee olan takaa?  vittuuuuuuuuuuuuuuuuu