Jos et halua olla tekemisis?

Miksi sitten sua kiinnostaa lukea blogiani?

Jos et halua olla yhteydessä kanssani?

Miksi sitten sua kiinnostaa kysellä miten elelen?

Jos väität vihaavasi minua?

Miksi silti utelet asioistani kaikilta läheisiltäni?

Jos oot sitä mieltä et mie oon paska kaikin puolin

Mikset vaan jätä miun elämää seuraamatta...

Minä annan sun jatkaa elämääs ja yritän unohtaa jatkaen omaa elämää.

Sinäkin voisit...

Voisit myös ymmärtää että jopa sinussa on virheitä.

Minä olen katsonut tässä lähiaikoina peiliin monestikin...

Tiedän etten ole täydellinen

Et ole kyllä sinäkään!!

Vaikka moni mies sua haluiskin polkea mut se ei tee susta yhtään parempaa kuin muut.

Se kertoo siitä et ihmiset tietää et olet helppo.

Mulle olit ystävä

Kaikkea mun ei tarvi siltikään kestää.

Riita saatiin aikaseks siks koska sinä suutuit kun uskalsin sanoa  sinulle asiat suoraan.

No nyt jatkan elämääni enkä mieti sinua.