1. Minä EN asu Karhuvuoressa.En ole siellä asunut aikoihin enkä toivottavasti tule asumaankaan. 

2. Minä olen hölmö mutta osaan myös katua tekemiäni virheitä, vaikka moni ei sitä uskokkaan. Ja minä olen tehnyt virheitä PALJON.

3. Minulla on maailman ihanin perhe joka tukee vaikka tietävät etten minäkään ole täydellinen.

4. Minulla on tasan kolme ystävää joihin voin sanoa luottavani 200% ja he ovat oikeastaan ainoat ihmiset jotka tietävät elämästäni KAIKEN. Kavereita on kyllä vaikka muille jakaa

5. Olen ollut vankilassa mutta EN ylpeile asialla koska se ei tee musta kovempaa ihmistä kuin muut. Enemmänkin säälittävän.

6. En ole koskaaan käyttänyt kovia huumeita. Cannabista kyllä mutta itse en henk koht sitä luetteloi huumeeksi vaikka valitettavasti suomessa ei ole laillinen.

7.Olen erittäin sitoutumiskammoinen (Nyt moni ajattelee et mitä turhaan kun ei kukaan minua huoli. totuushan on se että ottajia olisi jonoksi asti mutta minulle parisuhde ei olekkaan niin helppo juttu)

8.Poikani on minulle maailman rakkain vaikka ei omien valintojen takia asukkaan kotona. Ja valinnat ei ollu siinä kohtaa päihteet vaan aivan muu ja se että rakastan lastani enemmän kuin itseäni kertoo aikalailla.

9. Olen erittäin jääräpäinen jos sille päälle satun. ja sen minut tuntevat ihmiset tietävätkin.

10. Olen alkoholiongelmasta toipuva neitonen. Päätös rajottaa juomista oli omani koska minusta tulee kännissä kusipäinen idiootti ja agressiivinen paskahousu... en mie aina jaksa tapella ihmisten kanssa.. asiat voi jutella naamatusten asiallisesti eikä ns haukkumalla. 

ööh... mitäkhää muuta mie paljastaisin... etten ihan liikaa paljasta elämästäni... noh ehkäpä tässä olisi tällä kertaa tarpeeksi... tuli jotenkin pakko teille hieman paljastaa elämästäni koska tuntuu et tällä hetkellä monet "tietävät" elämästäni netissä jauhavat... toisaalta ei pitäis tuommosia lueskella ja antaa ihmisten puhua jos heil ei oo muuta tekemist mut joo... tämmöistä tällä kertaa..... mut sen viel sanon: ÄLKÄÄ TUOMITKO ENNENKU TUTUSTUTTE. ÄLKÄÄ DIAGNOSOIKO JOS ETTE TIEDÄ FAKTOJA.