Eipä oo tänne tullut paljon skrivailtuu mut edelleen oon hengis ja vapaana teidän kaikkien kiusana ;) että mie nautin ku oon onnellinen ja nautin juoruista joita kotkas levii vaikka suurinosa niist on täyttä paskaa... :D Ei hemmetti et osaankin olla itsekäs :D Noh välil pitää.. Poikani täyttää joulukuus jo 5v :O huih... kauheen nopee menee aika... Äitin oma rakas uhmaikäin kakru :)  <3 Pitäis hautausmaalla käyä joku päivä. :( Se ei oo mitenkään mielekäs reissu mut elämäs pitää tehdä välillä jtn ei niin mielekästäkin. Oon tutustun uusiin ihaniin ihmisiin ja löytänyt vihdoinkin paikkani tässä yhteiskunnassa. :)  <3 Välil sitä kaipaa jtn mut nyt on hyvä olla ja oma hyvin vointi ku on kunnos sillo jaksaa auttaa muitakin lähimmäisiään :) Eli olkaahan rakkaat lukijani välillä itsekkäitä ja ajatelkaa välil asioita mitkä tekee teidät onnellisiks ettekä aina vaan sitä mikä tekee muut... Ite olin liiankin auttavainen muita kohtaan ja romahdin... Onneks pääsin jaloilleni ja olen tyytyväinen et sain aikaa itselleni ja tajusin mikä elämäs tärkeintä: mieheni, perheeni, ystävät, oma hyvinvointi ja ENNENKAIKKEA POIKANI! Nyt kuppi teetä ja tupakka sitten tyytyväisenä ja onnellisena pää tyynyyn :)