Hei.

Tiedän ettet välttämättä lue tätä blogiani mutta silti haluan kirjoittaa ylös mitä haluisin sanoa juuri sinulle.

Sinusta tuli minulle se ihminen jolle puhuin pahasta olosta, seksistä jne.. Sinusta tuli ystävä jonka kans pystyin olemaan rento.. Sinä pääsit lähelleni henkisesti... Puhuimme monesti fantasioistamme mutta tiesimme molemmat että ne jäisivät vain puheiden tasolle. Emme kumpikaan halunneet pilata ystävyyttä säätämällä. Olethan Pöpön kavereita emmekä kumpikaan halunnut satuttaa Pöpöä. Vedit kännin ja loukkasit minua jolloin suutuin ja muutuin kylmäksi sinua kohtaan. Sanoin kaiken mitä sylki suuhun toi. En voinut enään vaan vaieta. Se on minun tapani puolustaa itseäni ja työnsin sinut pois elämästäni. Nyt selität etten tule muuttumaan. Sinä et taida sitten tuntea minua. Entinen minä olisi tehnyt edelleen typeryyksiä mutta ei nykyään.. Ei enään. Minulla ei kertakaikkiaan ole aikaa säätäää eikä varsinkaan lähteä lusimaan. Autoit että pääsen kouvolaan risen toimistolle pyytämättä. En tiedä miksi muutit käyttäytymistäsi minua kohtaan.. Teinkö jtn sellaista miksi et halunnut enään jatkaa juttelua... Pääsinkö liian lähelle sitä oikee sinua? Välillä se pelottaa kaikkia että joku tietäisi millainen ihminen onkaan itse ilman teatterin verhoa. Sinulle minun ei tarvinnut esittää mitn. Väität että pelaan miesten kasnsa mutta voikun asia olisikin niin.. Asia on niin että joo minulla on monia miespuolisia ihmisiä lähelläni koska toisaalta haen hyväksyntää mutta seurustelemaan minusta ei ole kenenkään kanssa.... Valoin sinuun luottoa itseesi ja kannustin menemään juttelemaan naisten kanssa myös selvänä... Sinet saa mitn vakavaa jos olet ujo ja kännissä alat juttelee naisten kanssa... Olet selvänä jokaisen naisen päivä unien kohde ja unelma mies kumppani. En tarkoita tässä itseäni. Minen ole ikinä ajatellut sinua kuin ystävänä.. Miksi olisin? Minä rakastan vapauttani ja painimme kanssasi erisarjoissa. Sinä et vain voi uskoa sitä että minä olisin vain halunnut sinusta loppu elämän ystävän.. En muuta... Olet kännissä olevinasi hirveä naisten mies vaikka sinussa kyllä on se herkkäkin puoli jonka olen nähnyt omin silmin.. Toivoisin että tulee päivä kun voisit antaa anteeksi käytökseni ja kylmät sanani. Kaipaan sinua takaisin elämääni edes jollain tavalla. En löydä enään keinoja pyytää anteeksi. Tekisin mitä tahansa että voisit edes kerran vielä jutella silmiin katsomalla ja tajuisit niellä ylpeytesi kohdataksesi minut.  Näihin tunnelmiin on hyvä päättää tämä