Hassua ku oon taas lähiaikoina kuullu et eräällä on ihme tapa matkia muita ihmisiä ja suuttua milloin mistäkin... no ei kuulu mulle mut onhan tuo aika huvittavaa.... no hullul on halvat huvit ... ehkäpä mie oon sit hullu ku nauran noillekin asioille... onneks mien oo koskaan harrastan ns. mielistelyä... ei se oo vaan min juttu... oon monelle sanon ja moni tietää sen kertomattakin et jos minen kelpaa tälläisenä ku oon ni saa olla olematta :D No mut jokainen tyylillään... Onpas kyl taivaallisen hyvä olla...pienet asiat tekee ihmeellisen onnelliseks... joulu tulossa<3 <3 niin parasta....tänä vuonna en osta ku läheisilleni lahjoja... en aio ostaa kellee ylimääräselle... oon  köyhä paska mutta onnellinen <3 <3 mutta nyt lopetan tän päivityksen ja menen juomaan lisää kahvia...ni jaksan pitää silmät auki....;) hauskaa vkl:n jatkoa teillekin ;)olkaahan ihmisiks... muistakaa et tontut tarkkailee :P