Tässä on tapahtun vaikka ja mitä mut en kaikkea teille kerro koska täällä on vääriä ihmisiä lukemassa... mutta ensin ne positiiviset asiat: 

-Mul on kamalast ihmisiä jotka oikeesti välittää ja jotka näkevät kuinka hymyilen aidosti... 

- Mun perhe pitää yhtä.  

- Mul on ihminen elämässä joka tietää enemmän ku kukaan kotkassa ja tietää etten aina ole hyvällä tuulella ja silti tarjoo kainalopaikkaa tarvittaessa.

- Oon nukkun nyt kolme yötä ilman unilääkkeit ja alkaa pikkuhiljaa helpottaa muutenkin painajaistenkin suhteen. Turvallinen paikka nukahtaa ja nukkua heräilemättä.

 

Ja sitten ne negatiiviset:

- Taas ihmiset puuttuu asioihin mistä eivät ees tiedä totuutta: esim minähän en tässä loisi.. en ois täs jos toi ei olis itse mua tänne pyytän ja jos mun ei ois hyvä olla tässä.

- Ihmiset puhuu et toi käyttää mua vaan hyväkseen.... hmm... ottakaahan siitäkin totuus selville.

- Asioihini puututaan liikaa ja sen tekee ihmiset joiden oma elämä ei ole niin täydellist kuin vois kuvitella.

- Mun omat asiat on ihan päin vittua mut silti uskon et täst noustaan ku on isot tukijoukot.