Päivää vain.

Tänään tai oikeammin eilen illalla tajusin että ennakkokäsitykset voi muuttua ihmisestä kun tutustuu. Luulin todella erään miehen luulevan olevansa parempi ku me muut mutta totuus onkin ihan vain muuta. Se että jos juttelee päällisin puolin ihmisen kanssa niin voi tulla uusia asioita esille... Aika hassua että miten voi mielikuva ollakkaan ihan väärä ja muuttua kun tutustuu kunnolla.. Noh joo kyl miekii varmast annan itsestäni kuvan että olen tunteeton paska alussa jos en tunne ihmistä vaikka oikeasti olen herkkä ja tekisi mieli näyttää se pahakin olo mut elämä on opettan ettei vaan kaikille voi, koska elämä on opettan ettei kaikkiin vaan voi luottaa vaikka kuinka haluisin. Niin monet on puukottan selkään vaikka ovat silmien edessä vannoneet tosi ystävyyttä jne. En tiedä mut siis pakko myöntää et menneisyydes oon ollu sinisilmäinen mut sen oon kyten poies... En mie jaksa enään leikkiä leikkiä: saadaan Joccu luottamaan ja vedetään matto jalkojen alta. EI ei... ei vaan oo min juttu... Haluun elää tasapainoista elämää ihmisten kanssa johon voin oikeesti luottaa 120% En kaipaa mitn feikkejä elämääni vaan niitä todellisia ihmisiä. Haluan rehellisyyttä ympärilleni ja ettei minunkaan tarvi näytellä ihmisten seurassa muuta ku oon. mutta joo nyt kuppi teetä ja sitten jtn aivan muuta! ;)