Pakko kirjoittaa teille aiheesta josta äsken juttelin yhden tutun kanssa... Hassua että jotkut ajattelee et ne on parempia ja onnellisempia ihmisiä jotka on suhteessa.. hmm... mie voin ainakin rehellisest sanoa että olen onnellinen vaikka toista parempi en kuvittele olevani ja mie oon täydellisesti sinkku ihminen ja tunnen kyllä monta sinkkua jotka voi sanoa samaa. Tunnen myös niitä jotka on parisuhteessa mut eivät silti oo onnellisia ;) Hassun hauskaa et onnellisuus mitataan joidenkin mielestä tuommosil asioilla.. Miu omast mielest se mitataan ihan eri asioil mut jokainen tyylillään... Minen itse pidä siitä et mua verrataan muihin ihmisiin koska haluun olla juuri omanlainen höpsön hauska absolutisti ja se tekee musta juuri siksi onnellisen... Täl hetkel olen hyvin sinut itseni kanssa ja olisin varmast suhtees jos sellaisen nyt täs kohtaa kokisin tarvitsevani mut miust on täl hetkel hyvin hyvä olla yksin... Oon vast toisaalt niin alussa tän päihteettömyyden kanssa ni en mie nyt halua tähän kohtaan mitään suhdetta sotkee näit asioita.... Oishan se juu kiva herätä unilta toisen kainalosta mut toisaalta se oiskin täs kohtaa ainoa asia mikä ois hyvä suhteesta... :D Onkohan miust tullut "hieman" kyyninen" näis asioissa :D nirso neiti oon ;) tai noh en mie nirso oo mut en nyt koe tarvetta milleen parisuhteelle :D Kyl mie voin tutustua ja kahville lähteä uusien ihmisten kanssa mutta en usko että kukaan saa miuta ryhtyy suhteeseen :D mut voihan sitä aina kokeilla ;)  semmonen avautuminen täl kertaa :D