Ärsyttää taas kovin noh ei siinä hymyilllä pitäis, ku ns kaikki asiat hyvin :) On perhe on läheisiä ihmisiä on ystäviä jotka ei tuomitse jne ja on lapsi joka rakastaa minua ihmisenä joka tekee virheitä mutta joka kyllä oppii niistä... Päihteetön elämä on aika jees vaikka siihen ns alkutyönnön tarvitsinkin... Kiitos miun tukijoiden ja antabuksen et tähän pystyin :) VVankilasta päästyäni meni kovaa ja  itkukin tais tulla mut nyt aletaan olee kuival vedel... Ei sitä tunnetta voi selittää ihmisille jotka ei oo vankilaa koken et miltä tuntuu ku yhtäkkiä pääsee ns vapaaks vaikka juttu kyl menee hoviin, mut silti henkisest olin varautun et olen vuosia siviilist vekka... Joo en kersku asioillani ja tekemilläni petoksilla  mut se oli elämänvaihe sellainen hölmö ku kaikki meni perseelleen mut en mie hae sääliä sillä et sanon et minussahan se suurin syy oli miks elämäni alkoi ns alkupisteistä.... Minuu ihan hymyilyttäää ku eräs kommentoija oli kirjoittan tänne et mie haen tääl säälii mut muualla esitän kovaa linnamimmmii , toisaalta ihmisil jotka ei oo koken linnaa ja selviytyn siitä ns itkemättä nii ei oo varaa huudella... Mie oon mitä oon ja elän aika hassua elämän vaihetta... On kaikkea uuttta ja ihmeellistä plus et uimahallilla pitäis alkaa käymään jen mut SELVINPÄIN nautin :) Kaikkii asioita olen huoman mitä en kännis edes tajunnut esim: kävelyretket  meren rannalla auringossa, saunominen ja kiuasmakkaran paisto jne et kaikkee sitä ihminen kaipaakin ku on selvinpäin..... Ihmmeellisii asioita :) Plus et toisen läheisyys on parasta mitä tiedän vaikka sinkkuna maailmassa heilunkin mut silti on mullakin ihminen jonka kainaloon voin halutessani kömpiä,Se on ihminen joka ei vaadi mua muuttuu vaan antaa tilaa ja tukee jos sitä oikeasti haluan... Tukee mua urakassani luoda elämästäni elettävää.. Noh juuh taidan ottaa kahvi kupin ja mennä nuuhkuttaa kevään hajuja tuonne ulos :)