Nykyajan miehet ajattelee asiat niin et naiset on syy siihen miks he tappavat tai miks seotaan... Vittu jokaisen pitäis kattoo peiliin eikä pistää omii mokiaan toisten syyksi... Jokainen meist tekee virheitä ja jokainen voi hakea apua... Suomessa on hyvät psykiatrit ja psykologit jotka varmasti kuuntelee. Ei aina tarvi mennä siihen ääripäähän ja tappaa joku ennen ku tajuaa et on ongelma... Huumeet ja päihteet on suomalasiten suurin ongelmien aiheuttaja ja ihminen on ihmiselle itselleen se pahin vastus... Jokainen vastaa teoistaan itse... Naiset me osaamme olla ärsyttäviä mutta kyllä miehissäkin vikaa on... Jokaisessa meissä on... Itse olen elänyt nyt pitkään miehen kanssa ylä ja alamäkiä ja kaikesta on selvitty melkein ehjin nahoin... Mulle ei olis tullu mieleenkään tappaa tuota eikä sillä mua Olen kokenut narsistinkin kanssa elämisen ja se vasta olikin tuskaa... Siitä en edes haluu puhuu... Ne arvet oli mitä oli ja uskoin et hää voi parantuu mut sellasest taudist ei parannuta... Mut hei vittu mie selvisin ja nyt voin vaan hymyillä.. Olen tehnyt pahoja asioita elämässäni käyttänyt ystäviäni hyväkseni jne mut se ei silti oikeuttais mua riistää keltään henkeä tai miestä multa sitä... Kaikesta voi oppia ja mie ainakin yritän kaikil keinoil jatkaa elämää rehellisesti ja kohdata ne haasteet ja jos mokaan kannan siitä itse vastuuni enkä syytä muita...!!! Nyt menen lakanoiden väliin ja huomenna herään kultun kainalossa