Saat hymyn kasvoilleni.

Saat sanat suuhuni.

Saat ilon sydämeeni.

Sinussa ei ole mitn negatiivista.

Seisot edessäni pelkissä boksereissa.

Katselen sinua kun tupakkaa poltat ja hymyilen.

En ole koskaan lakannut rakastamasta sinua.

Sinä olet se joka tuki minua 10 viimeistä vuotta ja edelleen olet rinnallani kulkemassa.

19.06.2017 teimme ison päätöksen ja kihlasimme toisemme. 

Harva kotkassa ei usko meihin mutta minusta tuntuu varmemmalta kuin pitkään aikaan seisoa rinnallasi selkä suorana. 

Olemme molemmat säätäneet ja hölmöilleet mutta kaikesta on selvitty ja meistä kahdesta on maailmaan tullut pieni täydellinen ihminen joka on meille kaikki kaikessa... 

Olet minun toinen puoliskoni ja sinä saat minut voimaan hyvin.

Haluan että tiedät että vaikka välillä olen vaikea niin silti rakastan sinua ehdoitta ja uskon että yhdessä olemme valmiita tappelemaan vaikka tuulimyllyjä vastaan... 

Se on kummallista että kun kaikki palaset loksahtaa paikalleen niin tajuaa kuinka hyvä olla onkaan elämässä sinun kanssasi. 

Luotan sinuun ja vain sinuun. Minulle on aivan sama mitä muu maailma ajattelee niin rakastan sinua luottaen sanaasi. Välillä pelot yrittää ottaa vallan mutta sinä saat minut aina luottamaan.

Sinä olet kestänyt paljon takiani mutta silti vuosienkin jälkeen sinä olet se jonka vieresta herään aamuisin.

Yksikään mies sinun lisäksesi ei ole kestänyt vauhdissani mutta sekin kertoo siitä että sinä oikeasti rakastat minua.

Minä rakastan sinua ja tiedän että tiedät sen vaikken sanoisikaan joka päivä asiaa.

Sovimme yhdessä ettei menneisyys vaikuta elämäämme vaan elämme rinnakkain tulevaisuuteen päin.

Yhdessä ikuisesti <3