Palasin kotkaan ja kosit... kerroit rakastavasi.

Minäkin luulin että rakastan sinua miehenä.

En rakastanut kuin ihmisenä ja tajusin että se ei riitä.

Haluisin edelleen kömpiä syliisi mutta se ei ole sitä mitä itse haluan.

Haluan olla onnellinen mutta sun kanssa en valitettavasti ole.

Tiedän että sinä olet täydellinen mies jonka kanssa olin turvassa..

Minä olin kuitenkin asennoitunut elämään sinkkuna ja sinä kerroit rakastavasi.

Katselin sinua pitkään ja mietin.

Yritin saada itseni tuntemaan jtn mutta meidän suhde oli kuin ystävyyttä.

Olimme kuin kämppiksiä vaikka sinä halusit muuta.

En minä halunnut sinua loukata... 

Muista että sinussa ei ole mitn vikaa ja joku saa sinusta vielä hyvän miehen.

En jättänyt sinua niin etten rakastaisi mutta se ei riittänyt minulle.

Sinun kanssa unohdin itseni.

Siksi jätin sinut.