Nyt ois siis perjantai jälleen ja nyt pitäis sit päättää mihin muutan... Oikeammin mietin todella et millaisen asunnon haluan... Kävin kahvilla neidin kanssa ja olo on todella ihastunut.. En ikinä uskonut että voisin vielä joskus ihastua kaikkien menneiden asioiden takia.. Mutta nyt voin rehellisest sanoa että tuo neiti on kaikki mitä oon elämässäni aina toivonut... Jännitin kovin ku nähtiin mutta kyllä nyt on olo että ihan turhaan... Olis voinut treffit jatkua pidempääkin.... Oma henkinen olo on hyvä tai oikeammin täydellinen... Ei oo valittamista... Olen rehellinen itselleni jopa ja voin sanoa nauttivani et oon juuri tälläinen ku oon,.. Eniten oon riidellyt itseni kanssa menneisyydessä ku oon yrittän olla muuta ku oikeastaan olenkaan.. Oon yrittän miellyttää kaikkia... Oikeammin toisaalta en vieläkään oo täysin tyytyväinen itseeni mut uskoisin et suunta on oikea... En toisaalta tiedä miksen halua miespuolist kumppania itselleni mut sänkyyn miehet kyl kelpaa.. En vaan osaa luottaa miehiin ku frendeinä mut en kumppanina... naiset on sit ihan eriasia... Ehkä mie toisaalt oon äijä äijien joukossa.... mut joo jos keittäis kahvia ja miettis sit miten tän typerän päivän kuluttais.... :D