Heipä hei ihanaiseni.

Minäpä kerron teille nyt salaisuuden jota en taho kaikkien tietävän... oon tehnyt viikolla typeriä.. menin harrastaa yhden ystin ja yhden miehen kanssa kimppa kivaa vaikka lupasin itselleni etten mie ikinä sekaantuis eksän (ihmisen jota rakastan) kavereihin... ja tein sen... jotenkin kummallista... mie pidin itseäni selvinpäin erittäin siveellisenä mut heti olin mukana ku toi ehotti.... Nyt ahdistaa... annan itsestäni ihan liian typerän kuvan muille... mie oikeesti oon kiltti mut esitän muuta... mie yritän olla hyväksytty vaikka tiiän et min rakkaat ystävät hyväksyis mut vaikka oisinkin itseni... enempi ne vihaa sitä kovis- joccua joka irstailee ja kiroilee... mie oon aika nössö... täl hetkel tekis mieli mennä vaan ton eksän kaikkuun ja pysyä siel... mut mie tiedän ettei se taho mua sinne jos tietäis miten typerä mie oon.......mut mie en ois typerä jos se uskaltais avoimest rakastaa miuta ja olla min kaa.... eikä vaan hokis et kyl mie sua rakastan mut pelkään... antais saakutti tälle neitoselle mahdollisuuden tehdä ihminen onnelliseks...noh mut joo toisaalta mikäs mie oon sille olee tilivelvollinen... sehän seurustelee ja mie oon se kakkonen jolle itketään jos suhteessa jotain riitoja niin tota noinaan... oiskohan aika mennä tonne Räpsyn viereen?:)