Kuuletko kuinka tuuli ulvoo ikkunan takana?
Se muistuuttaa ikävästäni sinua kohtaan.
Uskaltaisitko mennä lumisateeseen seisomaan alasti?
Se tunne muistuttaa kuinka jäädyn ilman sua.
Tiedätkö tunteen kun kevään ensimmäinen auringon säde paistaa ikkunasta sisälle valaisten huoneen kauttaaltaan?
Samanlainen olo mulle tulee kun näen sinut pitkästä aikaa.
Muistatko vielä tunteesi kun kuulit/näit ekan kerran salamoiden lyönnit taivaalta ennen vesisadetta?
sellainen pelokas tunne minulla on sydämessäni kun epäilen ettemme näe enään ja mietin mielessäni miten pärjään ilman sinua kulkemassa ihmisenä rinnallani.
Muistatko olotilasi kun kuulit minun säätäneeni itseni taas kerran selliin hämyiseen?
Se tunne tuskin oli niin paha kuin minulla kun istuin poliisiautossa ja kohtasin järkytyksen, vaikka en sitä kenellekkään sitä sanonutkaan ääneen.
Muistatko kun tuit minua loppuun asti?
Minä muistan ja siitä olen ikuisesti kiitollinen sinulle!