Heipsis lukijani.

Minäpä heräsin aamulla iloisena klo puol kahdeksan ja pöpö nukahti.... Mut se siitä aiheesta oikeastaan haluaisin teille kirjoittaa aiheesta entinen rakkaus... Siitä minulla onkin paljon sanottavaa tai siis en ole elämässäni kokenut kuin yhden rakkauden mieheen mutta siis ihastumisia on omia... Ja eräs eksärakkaani on ylitorniossa lusimassa mutta päätti piristää päivääni tekstaamalla kannustavasti... Ja sai hymyn tän arjen keskelle viestini takaisin kuulemma.. Niin kuin puhuin teille että nämä pahat pojat kiinnostaa niin kyseessä on joo paha poika jonka takia meinasin joutua istumaan avunannosta tappoon mutta onneksi oli edes siinä asiassa rehellinen ja otti täyden syyn omille niskoilleen. Mutta siis on noita ihastumisia muitakin. eräs eksä soitti yhten yön humalassa ja kertoi ajaneensa autollaan kännissä (yllätys yllätys) ja kertoi et oon mukava ainakin jos oon hiljaa... mikäköhän siinäkin on saanut miut ihastumaan itseensä. Noh siis mie oon kova ihastumaan mutta siinä kohtaa ku pitäis sanoa toiselle et rakastan juoksenkin kovaa ja karkuun... En mie osaa edetä tai en oikeammin edes halua... sitoutuminen on miulle oikeammin vieraskäsite poikani lähdön jälkeen. Moni ihminen on yrittän saada miut parisuhteeseen kanssaan mut mie en oikeammin tiedättekös edes halua moista.. tai siis oishan se kiva saada ihminen rinnalleen kulkemaan mut oikeammin jokaisesta ihmisestä löytyy jtn vikaa.. hetki on kiva viettää jonkun seurassa mutta se siitä sitten... Eräänkin hölmön kanssa oltiin menos maistraatille asti ennen ku se joutu lusimaan ja sai miut järkiini tai siis oikeammin viinat loppu sillo nii tajusin mitä oon tekemäs... Nyt ku mietin elämääni ei tähän kohtaan kyl sopiskaan mikään suhde tai siis seksisuhde juu mut ei sen vakavampi juttu... tai siis oikeamminhan jos miettii mie kyl kävin tossa kahvilla ihmisen kanssa joka ajattelee asioista samalla lailla ku mie mut joo siinäkin ihmises on jtn vikaa...  tai siis ei kirjaimellisesti jtn vikaa... koska en itsekkään ole täydellisyys... kaukana siitä... välil oikeammin tekis mieli luovuttaa tää "etsiminen" ku jos aloittais itsensä etsimisen eikä sen toisen puoliskonsa koska en mie usko sanaan rakkaus... sen verran turpaani olen monesti saanut et huhhuijaa... taidanpa hakea kahvia ja kirjoittaa sitten teille lisää....  

little moment....  

 

noniin tässä taas mitäkhää sit teille kertoisin etten paljasta liikaa koska enhän mie tiedä kuka tätä lukee jos lukee.... Nyt kuuntelen kaija koota tässä ja päässä miljoona ajatusta tai siis mietin ihan höpöjä... Oikemmin mietin menneisyyttäni joka on suhtkoht kirjava.... eksät jaksaa saada miut hymyilee ja oon antan monille heist anteeks aivan liikaa... noh enhän itsekkään ole täydellinen... ja eräs tuttava tuli kerran sanomaan et miks auon päätäni ihmiselle joka kestää miuta... tota noinaan minähän se olen paska et kestettävyys on vaikeaa... tota noinaan pidän itseäni liian helppona... tai siis olen "suhteissa" se tossun oleva tyyppi vaikka haluaisin rinnalleni kulkemaan ihmisen joka osaa ja pystyy sanomaan miulle vastaan...ehkä mie siks oon sinkku ku semmost ei oo... en kestä jos mies/nainen on liian helppo..ei ei ei.... jtn vastusta kaipaan ja haluun et riidatkin on riitoja eikä niin että minä huudan ja toinen vaan hiljenee.... ja lopulta antaa kaiken anteeks... tota noinaan jos minä en mokaa en minä silloin kaipaa mitn anteeksi antoakaan... en sano anteeksi lian usein ja sen on läheiseni huomanneet... Olen kova juttelemaan ja nykyään selvänä sanon aiheista mist toiset vaikenee... en mie osaa olla hiljaa jos joku kaihertaa... puhun asiat silmien edessä ja otan iskut ns vastaan vaikka tiedän että sanani satuttavat... en jaksa sellast meininkiä enään että silmien edes esitetään ystävää ja selän takana puukotetaan selkään... oikeastaan olin ennen sellainen myönnetään mut nykyään olen mieluummin rehellisesti negatiivinen kuin epärehellisesti positiivinen... ja moni "ystävä" ei kestä sitä et sanon asioista ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä vaikka se toisinaan sattuu... Noh joo jospa tästä lähtis suihkuun ja sit alkais pukeutumaan.... pitää lähteä syömään bron ja sen avokin luokse.... ja sit hymyillä taas niin ettei kukaan tajua että päässäni pyörii sata asiaa joista haluaisin puhua mutta väärässä seurassa niiden tuominen julki vois olla nöyryyttävää...... mutta joo koittakaaha yrittää pysyä kärryillä :D tää kirjoittaminen oli näköjään taas tämmöstä hyppelyä asiasta toiseen.