Läksit kaverilles.

Heitit suukon poskelle pyynnöstäni.

Lupasit olla kiltisti.

Vaikka mitä se mulle kuuluu mitä teet?

Eihän me seurustella.

Huomasinhan sen jo etten merkitse sinulle mitään kun niin flirttailit "ystäväni" kanssa.

Oot viihtynyt seurassani muutaman viikon.

Oot tukenut mua kaikessa.

Joo minä tiedän meistä ei tule paria.

Mutta ei silti minua tarvitse kohdella kuin ruttoa jos lähestyä yritän.

Lupasit seisoa rinnallani mitä tahansa koska tapahtuu.

Etkö tajua että ei tuollaista luvata ilman että siitä pidetään kiinni.

Miksi satutat minua koskemalla "ystäviini" vaikka olen pyytänyt ettet niin tekisi.

Olet poikani isä ja silti aina päädymme samaan tilanteeseen.

Sinulle ei riittänyt se että ennen poikamme syntymää panit paria parasta ystävääni ja siskoanikin.

Etkö tajua että minullakin on tunteet vaikka esitän kovaa.

Sinun seurassasi olen oma itseni mutta minusta on vaikeaa katsoa vierestä kuinka yrität tahtomattasi satuttaa ja toisaalta olet tukenasi ystävänä.

Itkin toissa iltana ystävälle että olet ainoa syy miksi selvää elämää jaksan koska sinä sitä pyysit.

Teit selväksi etten kuulu elämääsi, jos päihteitä otan. 

Miksi autat ja välität vaikka toisena hetkenä haluat satuttaa?

Etkö tajua että alan moralisoida itseäni kun teet noin vaikka eihän mulla ole oikeutta suuttua.

Olemmehan molemmat sinkkuja.

Toisaalta viihdymme toistemme seurassa.

Huomaa että on yö ja mietin omiani. 

Tiedän elämän tilanteeni eikä tähän tilanteeseen sovi mikään vanhojen muistelu.

Isä kuoli vuosia sitten ja jätti tyttärensä tänne. 

Äiti ja sisko riitelee. 

Veljelläni on oma elämä hänen kihlatun kanssa.

Minulla ei tunnu olevan mitn pysyvää elämässäni.

Asuuhan poikammekin muualla.

Huijasin ihmisiltä heidän rahansa koska ajattelin että rahalla saan sinut pysymään rinnallani.

Että edes hymyilisit minulle jos tarjoaisin sinulle hampurilais aterian.

Lopulta otin viinaa velaksi ja sekosin.

En tiennyt lopussa kuka edes olen ja mitä tunnen.

Sinä autoit minua muistamaan vaikka samaan aikaan pelkäsit että toteutan suunnitelmani tappaa sinut.

Sinut jota eniten rakastan. 

Vaikeaahan se on myöntää mutta olet mielessäni minulle enemmän kuin ystävä.

En ole ennen rakastanut ketään näin.

Tuntuu pahalle kun selität ihmisille ettei meistä tuu mitään enään.

Joo ei meistä tulekkaan koska minä tuhosin meidät. 

Isän kuoleman jälkeen aloin vetää viinaa ja aineita unohtaakseni edes hetkeksi tuskan mitä kannan sisälläni.

Poikamme muutti sijaisperheeseen minun tahdostani.

Sähläsin siskoni miehen kanssa päihteissäni. 

Itkin päihtyneenä ja heräsin aamulla tyypin vierestä ihmetellen.

Se oli lta kun lähdit toisen naisen matkaan. 

Hylkäsit minut kuin vanhan rukkasen.

Noh toisaalta minä vaadin sinulta siinä tilanteessa liikaa.

Halusin että olet kotiapulainen, rakastaja, terapeutti,pankkiautomaatti ja kaikkea muuta, koska itsestäni ei ollut pitämään elämän lankoja omissa käsissäni.

Palasit luokseni teidän jutun jälkeen.

Otin sinut avosylin vastaan ja nyt siitä on monta vuotta aikaa.

Noh joo jos ottasi teetä kuppiin ja kävis röökillä. Eiköhän tämä avautuminen ala olemaan tässä.