Olen nainen alistettu.

Olen nainen rakastettu.

Hymyilen kyynelten läpi haukkuen itseäni.

Elämäni on parempaa kuin pitkään aikaan selvänä.

Saan olla oma itseni ilman että kukaan enäään syöttää valheita julmia.

Tajusin etten enään ole tilivelvollinen kenellekkään. 

En jaksa itkeä ihmisen takia joka auttoi minut jaloilleen elämäni karikolta.

Olen vihattu varmasti mutta ei se haittaa minua. 

Tiedän että siipeni kantavat elämässäni koska 5.5kk tein päätöksen olla selvänä.

Oli minullakin tukija kulkemassa matkaani tätä mutta poistui elämästäni sanoilla julmilla.

Valheilla sattuvilla.

Opin ihmisen kanssa mitä on totuus päätä seinää hakkaamalla.

Sinä opetit sen minulle ja paljon muutakin.

Enään en päästä sinua elämääni opettamaan vaan opin ite kantapään kautta elämäni asiat.

suklaata syön aidosti nauraen vaikka sisäisesti huudan helvettiä mutta pärjään.

Usko tai älä. 

Voin sanoa olevani sinua parempi ihminen.