En olekkaan pitkään aikaan kirjoittan elämästäni joka on edelleen aika sotkussa mutta joo  sellast se on välillä. Mulla oli asunto tuossa hetken aikaa mut sit naapurin mummot ja vitun mulkku vuokranantaja saivat mut luopumaan siitä ja läheiseni kärsimään. Ei siinä siit on tulos oikeusjuttu ja asianajajani mielest on ihan läpihuuto juttu voittaa tuo paska :) Nyt haaveilen siis kodista ja tasapainoisesta elämästä... Poikaani olen tavannut  aina kun mahdollista ja ihmissuhteistani voin valoittaa sen verran et hyvin pyyhkii  juoruista huolimatta :) Voin vain nauttia siitä että olen hengissä ja että mul oikeesti on ihania ihmisiä ympärillä jotka tajuu et vaikka mokaa nii niistäkin voi oppia ja elämän suuntaa voi kääntää vaikeuksista voittoon :) Mun perhe on lähellä ja paskast huolimatta puolustamme toisiamme... Kotkasta tekis mieli edelleen pois muuttaa mut en mie taida vaikka ihmiset sitä toivoiskin :) Kyl mun paikka on siellä mis sydän on. Tuli istuttuu 10pv mikkelis matkasellis viimeinen sakko (TOIVOTTAVAST)  pois ja nyt sit "kaverin" luona kökötän hymyillen :) Työharjoittelu paikkaa meinasin alkaa väylän avustuksella ettii ja kotia koko aika etsin. Sellast jonne vois vihdoinkin rakentaa oman tilansa ja mis vois vaan hymyillä :)  tai miksei kohdata niitä huonoikin  päiviä koska niitäkin ihmiselämässä on... :)  mutta nyt taidan kömpiä takas peitonalle kun kellokin on jo noin hemmetist :) Hyvää yötä kaikille :)