Ajattelinpa tässä joutessani nyt hieman korjailla taas asioita oikeiksi....  Minä en ole koskaan sanonut R.L:ää huoraksi koska en ainakaan tiedä että hän olisi rahaa seksistä ottanut eikä minulla oikeastaan ole koskaan ollut mitään tarvetta häntä muuksikaan nimitellä.  Mutta on se kyllä ihanaa kun sanojani muutellaa niin että kaikki alkaisivat vihata minua. Eihän siinä hittoakaan eipä tuo kyseisen ihminen joka tollasta paskaa väittää kyl osaa muuta tehdäkään. Pidin häntä ystävänäni vuosia vaikka kaikki varottelivat ja yrittivät saada minut tajuamaan asioita... Aina joka saatanan tilanteessa olin ton ihmisen puolella ja autoin jos tarvitsi apua ja täs kiitos... noh ois pitän kuunnella fiksumpia jo aikasemmin eikä vuosia uskoa että tuokin ihminen voi muuttua halutessaan. Nyt se haukkuu mua ympäri kyliä milloin kellekin ja yrittää saada ainakin kaikki läheisensä pysymään minusta kaukana koska tiedän liikaa asioista jotka eivät kestä päivänvaloa. Mutta tällä hetkellä en koe edes tarvetta tuhota ton elämää... omassa elämässäni aivan tarpeeksi tekemistä. Tänään taas muistu mieleen että rehellisyys kannattaa eikä se aina tarkoita toisen ihmisen menettämistä vaikka kipeältä tuntuisikin olla rehellinen.  mutta joo minä lähen tästä nyt nukkumaan. 

 

ps. tiedän etten ole itsekkään pyhimys... kaukana sellaisesta!!! Minäkin teen jatkuvasti kaikenlaisia virheitä.