sinä

Koko kotka tietää tarinamme.
Kukaan ei tajua totuutta paitsi joka sen nähnyt. 
Minen oo ikinä tykännyt olla jotain mitä en oo. En peitellä elämääni vaikka moni siitä jauhaa että minun kuuluisi hävetä. Sinä tiesit rikoksistani ja käytit rahojakin mutta syyttömäksi jäit. Miksikö? Siksi että minä suojelin sinua poikamme takia... ja rakkauden jota väitit että on elämässä,,, ! mutta nyt vihaamme kumpikin toisiamme... tämäkö on sitä mitä haluamme? haukkua ? Meillä on elämä ja olemme aikuisia. mikset sitten tajua irroittaa otettasi? Nautitko kun saat minut itkemään :O Kärsimään? Onko tämä sinusta reilua.. myöntäisit totuuden että sinussakin on virheitä... Minä istuit ja kärsin. sinä ryyppäsit ja väitit että olet syytön... Minä en halunnut kuin suojella sinua mutta en odottanut tälläistä palkaksi! Sinä soitat taas yöllä ja minä typerä vastaan. Noh kysyt miten olet satuttanut meitä lapsemme kanssa. vastaan että sehän on tietenkin ihan normaalia hakata  ja uhata tappaa..? Kysyn et arvaa uskallanko edes olla kotonani kun kerrot ettei turvalukotkaan auta. Minä en ystäviäsi hauku kerron mitä sinä minulle olet kertonut.   Lyöt luurin korvaan noh laitan viestin perään että mikä siinä on niin vaikea tajuta että jättäisit minut ja poikamme rauhaan?  Jatkaisit sinäkin elämääsi niin teen minäkin.... Minä aloitan koulun ja yritän saada päihdeongelmaani kuriin ja sinä vaan heität vettä myllyyn.. joudun jopa takiasi harkitsemaan muuttoa muualle... Minä en halua pelätä en sinua enkä ketään miestä.. Minä mietin.... Mikä johti tähän ja tiedän että tangoon tarvitaan aina kaksi... en esitä olevani syytön ongelmiini en todellakaan... minä tiedostan ongelmani... mitä sinä teet... esität olevasi kovempikin ihminen.... järkeäkö?