http://keskustelu.suomi24.fi/t/14233497/sielta-nainen-akkia  <---- lueskelin tätä linkkiä tossa ja erittäin hyvä et ihmiset tietää mitä oon ja miten käytän alkoholia... Joo olen huijannut joskus ihmisiä ja niistä saanut rangaistuksen mutta olen oppinut virheitäni.. Nyt suoritan ykp:tä kunnialla ja kaikkea saa tehdä kuhan se ei ole laitonta. toiseks haluisin kertoa teille että en kyllä tykkää siitä et jätkä panee miuta perseeseen jos ei osaa.... hmm täytyykin käydä nyt katsomassa että mitä oikein viel puitte tuol nii annan teille vastauksia.... ja kolmanneksi joo en paina lähellekkään 130kg ja ruma oon eli en oo ruusu mut kukkiihan se peerunakin erkele.. Mulle monet sanon et luonnetta mius on enemmän ku mones jätkäst yhtee alkaisin itseäni muuttaa.... en ole tyytyväinen itseeni... en läheskään mutta olen onnellinenollessani juuri minä enkä kukaan muu.....Tulkaa kyselee miult ihan face to face ni annan vastauksia mielelläni... hyvähän se on netissä  jauhaa.... hohhoijaa....