Terve vaan!!

Ajattelin saada ajatuksiani taas hiukan paperille tai siis koneelle... Täs on tapahtun taas ja vaikka mitä.... Mistäköhän aloittaisin...hmmm... tapasin kivan naisen ja sen kanssa hiukan säätöö ja tajusin ettei täs suomen maassa oo ku yks mies joka saa miun sydämen sykkimään eli hmm onkohan miun tunteet hiukan sekaisin...? Molemmat tietää mis mennään ja molemmat tietää etten mie tiiä oikee ees ite mitä haluun vai haluunko... Mein väkivalta ryhmäs on painotettu et pitäis ensin selvittää itelleen mitä haluu ja sit vast toisille... Oluen juonnin lopetin tai vähensin ainakin ihan hemmetist, ku huomasin et on kiva olla selvinkinpäin ja tehdä hassui asioita... Miun pieni poika kasvaa ja kehittyy kovin... Ne tapaamiset saa miut unohtaa muun elämän ja tajuumaan et joku täs maailmas rakastaa mua virheistäni huolimatta... Moni ihminen ajattelee et Mico tulee vihaa mua  tekemieni asioiden perusteella.. Joo olen sitäkin miettin ja se voi olla tottakin mut kyllä mie sille meinaan asiat perustella ja kertoa niit vastauksii jos se niitä haluaa... Ei tää nainen ihan tunteton hölmö oo... Joo oon tehnyt paljon paskaa ja polttan monet sillat mut toisaalta ilman menneisyyttä ei vois olla tulevaisuuttakaan... Ärsyttää ku suunnilleen puolet kotkast kuvittelee tietävänsä mitä mun päässä liikkuu tai ne on kyl sitä mieltä ettei siel liiku mitn ku säädän ja hölmöilen mut onneks ne ei tiiä totuutta... Joo ehkä mun suusta tulee edelleenkin aika paljon paskaa mut joo ehkä se tästä... Heti ku saan itseeni luottamuksen kasvamaan ja siis jotenkin ärsyttää se ku ihmiset hokee et miun pitäis heidän takiaan muuttuu... hmm... Minähän en muutu ihmisten takia vaan itseni ja sen ettei mulla ole hyvä olla sellaisena Joccuna ku olin ennen ku hämeeseen lähin... Sinne jäi monta hyvää ystävää ja pari niist on jo vapaalla... Kyl se vankila on paikka mis tulee mietittyy.. Jotenkin tuntuu et ihmiset ajattelee mun leuhkivan sillä... Joo en mie siitä asiasta oo ylpee mut en myöskään nolona. Se kokemus kasvatti mua ihmisenä hemmetin paljon enemmän ku tää huorien ja selkään puukottajien tuppu kylä... Vankilas ne asiat puhuttiin päin naamaa ja selkäsuorassa... Joo myönnän itsekkin puukottan kaveria selkään! Tinun kaa oltiin hämees ku paita ja perse ja nyt se on viikonloppun tulos kotkaan :))) Siin on ihminen joka on ihana ja rakas !! :) Se on niit aitoi ystävii...!! Joo en ole itsekkään mikään "hyvä" ystävä tai noh miten hyvän ystävän mitta mitataan? :) Mutta joo taidan mennä saunaan ja unille!! :)