Aloitetaanpa ihan alusta... kuukaus mennyt hyvin alkoholin/päihteiden vaikutuksen alaisena... :/ oon työntän mulle kaikki rakkaat ihmiset kauemmas.. eksältä jopa pöllin sen verenpaine pillerit kun ajattelin niillä sekoittaa pääni... nyt sit katkol käyty ja nyt himas... tuijotan seiniä ja itken... joo palautin äsken lenkin yhteydes eksän pillerit ja tajusin et 6v on off on nyt tässä... kumpikaan ei jaksa enää eli parempi ettei nähdä... vaikka vaikeeta tää voi olla mut ite tiedän et kummassakin on vikaa ei vaan toises... turha täs on lähtee syyttelee vaan toista... oinaan ja vesimiehen suhde ei kai vaan oo tarkoitettu toimii... kumpikin sen verran uhmakasta luonnetta...Ja ite oon miettin jopa ikisinkun elämää... ite en vaan kai osaa elää parisuhtees.... en mie tiedä min elämän 6 parasta vuotta oli tuon yhden kaa paskast huolimatta... en tiiä oishaa noit ottajii mut miksen mie keskittyis nyt itseeni ja parantumiseeni ilman mitn turhaa säätöä... oishan se kiva jos ois joku jonka kainaloon kömpiä mut miks vaatia kauhalla jos on lusikalla annettu...Ite naureskelen kaverin säädöille ööh se on 2:n kaa kihlois ja antaa pillua hiukan jokaiselle... mut en mie oikee tiedä ite oon oppin arvostaa seksissä tunteita ja sitä luottamusta... joskus nuorempana olin sellain hiukka samanlainen mut nyt oon tajun et oon saanut elämäni parasta seksiä juur tuolta jonka kaa oon ollut 6 ns :/ Se varmaan haukkuu mut mut mie en oikee löydä siitä huonoja puolia tai siis en jaksa edes miettii... miks turhaan mustamaalata ihmist joka autto ja ymmärs maailmassa eniten? huoh... kukakoha tulis siivoo tänne?