Aamu aurinko paistaa makasin vieressäsi patjalla ja pakko oli nousta kirjoittamaan tämä.

Ilta oli mitä mahtavin ja päässäni myrskyää. 
Olen nyt ollut selvänä 4.5kk ja kelannut näitä asioita varmasti monesti. 
Nyt katson kun siinä nukut ja mietin hymyillen miten joku itsekäs paska tuhosi kaiken itsekkäästi meidän yhteisen elämän? 
Olet kuullut nämä sanat ennenkin suustani mutta nyt sinua miettien mitä kaikkea olen menettänyt. Rakastin sinua silloin miehenä tajuamatta sitä että seisoit rinnallani halusit perheen kanssani, kodin meille ja jälkikasvullemme. 
Halusit taata minulle ja lapsemme kaiken mitä turvallisuus sana tarkoittaa. Kävit töissä että meillä olisi kaikkki mitä pitääkin ja hyvä olla kanssasi. 
Minä en tajunnut sitä silloin. Kaikki tämä alkoi isän kuolemasta. 
Muistan päivän kun isä kuoli muistan ne ajatukset mitä kävin kun näin viina laatikot. Se alkoi kaikki siitä pikkuhiljaa.  
Annoin lapsemme paikkaan missä sillä oli hyvä olla päihteideni ja suruni takia luovuin siitä pienestä ihmeestä jonka me olimme rakkaudellamme yhteisellä saaneet aikaan. Tuhosin parisuhteemme ajaen sinut itsekkäästi pois luotani välittämättä sinun tunteistasi tai ajatuksistani. 
Sinä katsoit itkuni. Kuuntelit huutoni. Näit kipuni. Yritit auttaa ja mitä minä itsekäs paska tein vedin viinaa kaksin käsin ymmärtämättä että pian menetän sinut.
Minulle riitti että sain olla sekaisin.  
Halusin vain unohtaa ja olla sekaisin. 
Halusin päivä päivältä enemmän vapautta. Halusin seota tuskaani ymmärtämättä. 
Siinä kohtaa en ajatellut mitään en ketään enkä sinua joka taustallani seisoit.
 Palasin aina vankilasta luoksesi tajuamatta että sinä olet vastassa. Joka kerta paluuni jälkeen halusin vain lisää päihteitä. En halunnut hyväksyä että sinä seisot hiljaa takanani katsot sitä touhua hilja mutta seisot siinä. 
Autoit kun olin koditon antaen avaimeni kotiisi vaikka seurustelit toisen naisen kanssa ja jonka senkin koitin tuhota itsekkäästi. Sinun suhteesi olla onnellinen. Ethän sinäkään saa olla.
 Lopulta ajoin itseni  yrittämään tappamaan sinut. Olisit viimeinen este tunteeseen olla vapaa. Haudoin kostoa johon vedin kaverisi mukaan päihteissäni.
 Rakkaus muuttui sinuun vihaksi. Miksi juuri sinuun joka näki kun haavoituin ja rakasti nostaen ylös hakien putkasta. Joka näki sen heikon Joccun joka halusi vain vapautta. 
Nyt tässä mietin että suurin syy miksi emme yhteen palaa on minä itse ei kukaan muu ja tämä tuntuu pahalle
. Itselleni en anna ikinä anteeksi tätä tuskaa ja ikävää sitä kohtaan jollaisen itsestäni tein. Iloinen ja elämän haluinen ihminen  muuttui. Minusta kuoriutui hirviö vuosien mittaan. Pilasin kaiken. 

nyt ainoa pyyntö jonka voisin esittää olisi: Anteeksi.
Anna anteeks se kipu mitä aiheutin ihmiselle jota rakastin sisimmässäni. Anna anteeksi se kaikki vuosien vääryys sitä kohtaan mitä olin. 

Anna anteeksi