Klo on noin neljä aamuyöllä saunassa että mikä hemmetti siinä on että kotkan eräs ihminen tekee mitä haluaa ja kaikki  miehet antaa anteeks ja on hänen kanssaan tekemisissä, mutta MINÄ kun mokaan kaikki katkaisee välit.

Olenko mie oikeasti niin paha että yhden virheen takia eräs hylkää. Tekisi mieli ottaa yhteyttä ihmiseen ja puhua. Pistää kuuntelee. Ärsyttää tää että ihmiset selittää ettei tyyppi halua nähdä minua eikä edes kuulla mutta selitystä ei ole koskaan kuulunut... Senkö takia että minä en sovi hänen muottiin.. Ärsyttäää... Emme liiku samoissa piireissä mutta mies on minun ystäväni ystävä ja siksi tää ärsyttäää.  Haluasin selityksen. Haluaisin niin ja että ihminen kuuntelisi minua edes kerran ja tekisi sitten päätöksen. Minä en saatana ole täydellinen ja tiedän mokanneeni mutta vittu antaisi minun edes jutella kerran ja kuuntelisi. En haluaisi häneltä sanaa VAIN sitä että hän kuuntelisi. En paljoa pyydä. Joo ei hänen pois olo elämästäni o pois min elämästä mutta 'ärsyttää etten saa tilaisuutta puhua. Mies oli minulle tärkeä jollain tavalla ja siksi tämä tilanne ärsyttää tai oikeammin ahdistaa.