Rakastan sinua ja vihaan siksi molemmat sattuu.

Yritin muuttaa elämäni että pysyisit rinnallani ystävänäni

Sinä halusit valehdella minulle ja minä hölmö uskoin koska hoit rehdiyden nimeen.

Minä en enään tiedä edes mikä on oikea ja väärä.

Tai tiedän mutta se sattuu...

Haluaisin tulla ja halata sinua mutta tiedän etten voi EN enään.

En anna sinulle mahdollisuutta enään kootuille selityksille.

Kestän tämän kivun ja hallitsen mieleni.pysyen kaukana sinusta.

En halua enään tuntea kipua jonka aiheutit minulle 

En myöskään hyvänolon tunnetta jonka sait aikaan valheillasi.

Rakkaus on tapettavissa.

Viha on hallittavissa.

En usko että voin enään katsoa sinuun silmiin tuntematta tuskaa.

Sinä et ymmärrä tätä.

Väität varmasti että olen mustasukkainen pentu mutta ethän sinä tiedä mitä minä tiedän.

En sitä sinulle meinaa kertoa.

En halua 

En enään!