Heipä hei ihanuuteni :)

Nyt 7vk oltu ilman viinaa ja hymyhän tässä pikkuhiljaa tälläkin "plösöl" alkaa olee kasvoilla..

Kotiini muutti tuommoinen karvainen asustelija joka sulatti miutkin ikuisen ihmisen joka pitkään vanno ettei miulle eläimiä tuu. Elämä alkaa tosiaan maistuu elämältä... Elämästä on ihana nauttia.. Joku sano et on mun oma ongelma ku oon selvinpäin... Ei tää oo mulle ongelma enemmänkin viinan kanssa läträäminen oli ongelma jos joku... tai noh ei ongelma... Minen oo ihminen joka haluu riidellä ja ketään loukata.. Siks mieluummin oon selvinpäin ku rähisen kylil.... Sitä paitsi miust tää on kivaa... Elämään on tullut helvetist uutta ja ihmeellist... ihmisetkin on lisääntyn... Mie en tajuu sellasii ihmisii jotka eivät osaa olla onnellisia siitä jos jollain on hyvä olla... Mie en jaksais olla katkera toisille... Miun elämä oli yhtä feikkaamista mutta ku omat ongelmat myöntää ja sen ettei ihmisen vaan tarvi pärjätä yksin niin saa paljon aikaseks... Mie olin ennen ihminen joka yritti selvitä monesta yksin ja sillä asenteel et aikuisen ihmisen pitää pärjätä... Tällä hetkellä miulla on koti vihdoinkin jossa tunnen voivani olla onnellinen... Miulle tuli ihminen hetki sitten sanomaan jota en oo hetkeen nähnyt et oon sen näköinen et oisin syntyn uudelleen... Ehkä se on se ku ite on avan silmnsää ja on tajun elämän pointin.Mie en jaksa valittaa teille en tänään ;) nyt on sen verran hyvä olo... vaikka on sunnuntai aamu ja kello on vast 06.33 nii mie hymyilen :) Jos alkais keittelee kahvii ja sit jos lenkille :) Aurinkokin yrittää tuolla ilmoitella et on olemas... et näillä mennään :)