Olen alkanut miettiä kovin elämäni suurimpia kysymyksiä.. Esim sitä mitä haluan OIKEASTI tehdä tulevaisuudessa? Tämä kotona istuminen ei ole minun juttu koska nyt on tullut tilanteita eteen että meinaa pää hajota mutta olen kerännyt itseni. Minulla on tukijoukkoja ympärillä enemmän kuin menneisyydessä vaikka suurinosa menneisyydessä rinnalla kulkevista ihmisistä on poistunut elämästäni päihteiden lopettamisen jälkeen. Tosiaan tänään tuli vuosi siitä päätöksestä lopettaa juominen vaikka retkahtanut olen tämän vuoden aikana kerran niin voin sanoa että olen ollut juomatta. Minusta on huvittavaa kuinka ihmiset jotka eivät elämääni eivätkä näe miten toimin puhuvat tästäkin asiasta täyttä paskaa... Mutta eivät halua kuitenkaan selvittää totuutta.. Miksi joisin koska muutun alkoholin avulla agressiiviseksi paskapääksi jota en halua olla..? Ei mua huvita olla vihattu kun voin olla pidetty ja luotettava ihminen jonka seurassa ihmiset viihtyy... Viihdyn porukassa jossa ihmiset juovat vaikka en itse juokkaan... Haluan paljon PALJON elämältä enemmän kuin sen että heiluisin kännissä kylillä tai hyvällä tuurilla istuisin elinkautista tällä hetkellä.. Se ei todellakaan kuulu suunnitelmiini vaan ihan muuta on tavoitteissa. Uskallan nykyään hymyillä vapaasti ja nauraa ilman pelkoa siitä että joku katsoo minua nenän vartta pitkin.. Uskallan siis olla oma itseni ilman päihteitä. Se on minulle saavutus koska ennen tein sen päihteiden avulla sekoilemalla.. Monet ihmiset ovat tulleet sanomaan että olen muuttunut parempaan suuntaan mutta edelleenkään en tehnyt päätöstä tuosta muiden ihmisten takia vaan itseni koska minulla oli itseni kanssa paha olla ja satutin minua auttaneita ihmisiä liiaksi. Moni käytti humalaani hyväksi ja nyt kun olen ollut selvänä puhuvat paskaa koska totuus on se että minusta on tullut heidän silmissään tylsä pyhimyksenä itseään pitävä ihminen jota en todellakaan ole... Minusta on ihana olla aito oma itseni selvänä.. Nyt minun ei tarvitse esittää yhtikäs mitn mitä ennen.... Nyt taidan ottaa teetä ja katsoa päivän salkkarit...