Katselen sinua kun sohvalla makaat piereskellen.

Kaipaan sinua kun rantaan lähdet.

Kaipaan sinua kun herään aamulla yksin makuuhuoneestasi.

Kaipaan sinua kun lähden ovesta ulos.

Olet ystäväni.

Olet turvasatamani.

Minä hölmö toimin ajattelemattomasti.

Haluaisin tulla ja käpertyä kainaloosi ystävälliseen.

Kaipaan sinua nin että huudan nimeäsi unissani ja sinä ryntäät makuuhuoneeseen auttamaan.

Autat minua kun juon itseni tuhoon.

Halaat minua kun itken.

Halaat minua kun kiukuttelen.

Tuntuu sille että olet toinen puoliskoni.

En tiedä löytyykö maailmasta sinun kaltaista toista samanmoista ystävää.

En rakasta sinua miehenä vaan todellisena ystävänä.

En halua parisuhdetta kanssasi.

En halua antaa sinun luulevan että olen mustasukkainen sinusta.

En vain halua menettää sinua elämästäni.

Tulee vielä päivä kun löydät naisen jota rakastat naisena.

Tiedän että tulee enkä halua estää sinua rakastumasta.

En vain halua että unohdat minua joka tarvitsee sinua

NYT AINA JA IKUISESTI